تعمیر کولر آبی در شهرکرد | بهترین‌ها + تعرفه‌های سال ۱۴۰۳

هزینه تعمیر کولر آبی در شهرکرد و درخواست تعمیر کولر آبی در شهرکرد | شماره تماس فوری + 6 موضوع که نمی‌دانید چیست؟ + تعرفه سال ۱۴۰۳

در محیط‌هایی که لوازم الکتریکی و برقی زیادی وجود دارد استفاده از کولر آبی به دلیل ایجاد رطوبت پر ریسک است. با انجام دوره‌ای تعمیر کولر آبی در شهرکرد از خرابی و نفوذ آب به داخل پمپ آب جلوگیری کنید.

کار کردن پمپ بدون آب باعث خرابی موتور و داغ کردن آن می‌شود که این مشکل خسارات هزینه‌بری به کولر آبی وارد می‌کند.

کولر آبی هزینه نصب، نگهداری و انرژی مصرفی کمتری در مقایسه با سیستم تهویه مطبوع دارد.

کولر آبی با گردش هوا و رطوبت محیط را ضدعفونی و پاکیزه می‌کند.

در صورت به مشام رسیدن بوی سوختگی یا داغی از کامال کولر بلافاصله آن را خاموش کنید و با یک تعمیرکار کولر آبی تماس بگیرید.

کولر آبی از سیستم تهویه مطبوع ارزان‌تر است در نتیجه اگر هزینه نصب و حفظ و هزینه انرژی مصرفی برای شما مهم است کولر آبی را پیشنهاد می‌دهیم.

با یک متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای می‌توانید تعمیر کولر آبی در شهرکرد بخصوص در بخش پروانه کولر را به موقع شناسایی و تعمیر کنید. - تعمیر کولر آبی در شهرکرد.

پوشال کولر را خودتان با تهیه پوشال از مغازه‌های معتبر می‌توانید تعویض کنید اما چون کار تخصصی است بهتر است از یک فرد خبره کمک بگیرید.

هزینه تعمیر کولر آبی در شهرکرد

در محیط‌هایی که لوازم الکتریکی و برقی زیادی وجود دارد استفاده از کولر آبی به دلیل ایجاد رطوبت پر ریسک است. با انجام دوره‌ای تعمیر کولر آبی در شهرکرد از خرابی و نفوذ آب به داخل پمپ آب جلوگیری کنید.

بهترین زمان برای نصب کولر آبی چند هفته پیش از شروع فصل گرماست. کولرهای آبی ظرفیت‌های متفاوتی دارد که در دنیای امروز تا ظرفیت ۱۳۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه ساخته می‌شود. نور و گرمای خورشید باعث داغ شدن کابین کولر آبی و آب داخل آن می‌شود درنتیجه هوا سخت‌تر گرم خواهد شد برای جلوگیری از این اتفاق کولر آبی را دور از نور خورشید قرار دهید.

اگر می‌خواهید برای کولر آبی خود پوشال ارزان‌تر و اقتصادی‌تری انتخاب کنید پد پوشالی انتخاب بهتری است.

تعمیر کولر آبی در شهرکرد
تعمیر کولر آبی در شهرکرد

جنس پوشال‌های استفاده شده در کولر آبی به دو دسته سلولزی و پوشالی تقسیم می‌شود. برای نصب کولر آبی قبل از شروع فصل گرما یعنی اواسط بهار بهترین زمان است.

کولر آبی با برق کار می‌کند و برای اینکه این برق بتواند کولر را به حرکت وادارد از پمپ کولر آبی استفاده می‌شود.

پارچه برزندتی لرزش‌های بدنه کولر را می‌گیرد و از انتقال آن جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید از مزیت‌های پد سلولزی بهره‌مند شوید می‌توانید پدهای پوشالی را با این نوع پد تعویض کنید.

هنگام تعمیر کولر آبی در شهرکرد اگر می‌خواهید هزینه کمتری برایتان داشته باشد بهتر است از تعمیرکار بخواهید در صورت امکان قطعه را برایتان تعمیر کند نه تعویض.

پمپ کولر آبی به دلیل نفوذ آب قطعه پر ریسکی برای خرابی است اما با تعمیر کولر آبی در شهرکرد این مشکل برطرف می‌شود. با کولر آبی همواره هوای تازه و پاکیزه وارد محیط شما می‌شود.

درخواست تعمیر کولر آبی در شهرکرد

سرمای خروجی کولر آبی با میزان تابش و گرمای آفتاب رابطه عکس دارد.

در سرویس سالانه کولر آبی بهتر است پوشال‌های آن توسط یک متخصص تعویض شود.

پمپ کولر وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی را در کولر آبی داراست. پیش از شروع فصل گرما پمپ آب، پوشال‌ها، تسمه و موتور کولر آبی را چک کنید.

شناور کولر آبی میزان آب داخل کولر را ثابت و تعیین می‌کند. (تعمیر کولر آبی در شهرکرد)

فن کولر آبی به کمک الکترو موتور دو سرعته به چرخش در می‌آید. برای اولین بار کولر آبی توسط ایرانیان و مصریان باستان ساخته شد.

کولر آبی با ایجاد نم‌ناکی مانع از خشک شدن هوا و ترک خوردن وسایل چوبی می‌شود.

تعرفه تعمیر کولر آبی در شهرکرد

با شروع فصل سرما کولر آبی مجدد باید سرویس و جمع‌آوری شود تا برای فصل گرمای پیشرو آماده و بدون هیچ مشکلی باشد.

تعمیر کولر آبی در شهرکرد
تعمیر کولر آبی در شهرکرد
تعویض قطعه کولر آبی هنگام تعمیر کولر آبی در شهرکرد یک راه حل هزینه‌بر اما سریع‌تر است.

برای آنکه قدرت خنک‌کنندگی کولر آبی را افزایش دهید میزان آن ورودی توسط پمپ را افزایش دهید.

پد سلولزی طول عمری حدود ۵ سال دارد که این به نسبت پوشال مقدار بیشتری است.

یک شلنگ آب عهده‌دار آب رسانی به کولر آبی است که همیشه باید مواظب این شلنگ و آب‌رسانی آن باشید. بهتر است هر ساله پوشال کولر تعویض و یک پوشال باکیفیت و نو جایگزین آن شود. می‌توانید به وسیله یک تعمیرکار حرفه‌ای پوشال‌های کولرتان را تعویض و با یک پوشال باکیفیت جایگزین نمایید.

کولر آبی با تبخیر آب باعث خنک شدن هوا و دمیدن هوای خنک به محیط می‌شود.

خراب شدن پروانه پمپ کولر آبی یکی از دلایل خرابی کولر است. با تعمیر کولر آبی در شهرکرد به موقع توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای از این مشکل جلوگیری نمایید.

رویه آب داخل کولر برای سلامت پمپ آب خیلی اهمیت دارد که حفظ و تعیین رویه آب کولر به عهده شناور کولر است. (هزینه تعمیر کولر آبی در شهرکرد)

برای افزایش راندمان کولر آبی بهتر از کانال و بدنه کولر را از گرما و تابش نور خورشید محافظت کنید. در سرویس دوره‌ای پیش از شروع فصل گرما کولر آبی پمپ، پوشال‌ها، تسمه‌ها، و موتور کولر باید بازرسی و بازبینی شوند.

به طور کلی پوشال کولر آبی که به آن پد نیز گفته می‌شود به دو دسته سلولزی و پوشالی تقسیم می‌شود.

کولر آبی اولین بار در مصر و ایران اختراع و ساخته شد. توجه به عملکرد، صدا و بوی کولر آبی بسیار اهمیت دارد زیرا روشی برای عیب‌یابی کولر است. در کولر آبی آب برای تبخیر گرما را می‌گیرد و باعث خنک شدن هوا می‌شود و این هوای خنک را به منطقه مورد نظر می‌دمند.

در نسخه‌های سنتی و اولیه کولر آبی با عبور باد از روی قنات‌ها هوا خنک می‌شد.

هر زمان بخواهید می‌توانید پد پوشالی کولر آبی خود را با پد سلولزی تعویض کنید.

پرسش‌های متداول درباره تعمیر کولر آبی در شهرکرد

معمولا با آغاز فصل گرما باید پمپ، پوشال‌ها، تسمه‌ها و موتور کولرهای آبی مورد بازبینی و بررسی قرار گیرند. همچنین این فصل زمان مناسبی برای نصب کولر آبی برای منزل یا محل کار شماست. برای سرویس تعویض پوشال، روغن‌کاری موتور و پمپ، بررسی سوراخ بودن یا نبودن کف کولر، بررسی تسمه‌های کولر و... توسط متخصص این حوزه و تعمیرکار کولر بررسی و چک می‌شود. گاهی ممکن است که قطعه‌ای از کولر دچار نقص یا مشکلی باشد که با تعمیر کولر آبی در شهرکرد این قطعه مشکل رفع می‌شود و نیازی به تعوضی آن قطعه و هزینه کردن برای قطعه جدید نیست.
هزینه تعمیر کولر آبی در شهرکرد بسیار به قطعاتی که برای رفع آن مشکل استفاده می‌شود دارد. به طور مثال اگر نیاز به تعویض پمپ کولر آبی داشته باشید اگر پمپ کولر اصل و اورجینال تهیه کنید هزینه بیشتری دارد به نسبت پمپ کولرهای معمولی و چینی که خیلی زود مجددا دچار مشکل و هزینه مجدد می‌شوند. همچنین هزینه تعویض پمپ کولر توسط تعمیرکار هم باید محاسبه شود که برخورداری از یک تعمیرکار منصف و خبره تمام این هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند. همچنین با تعویض پوشال سالیانه می‌توانید مشکلات مربوط به کولر آبی را کاهش دهید.
کولر آبی به دلایل متعددی می‌تواند دچار مشکل و خرابی شود که با تعمیر کولر آبی در شهرکرد دوره‌ای این مشکلات و خرابی‌ها به حداقل می‌رسد. عمده مشکلاتی که در کولرهای آبی پدید می‌آید شامل خرابی موتور، دینام، تسمه، خرابی پمپ، سوراخ شدن کف کولر آبی، خرابی شلنگ کولر، قطع آب کولر و... است. به کمک یه تعمیرکار خبره می‌توانید مشکلات کولر را با کمترین زمان و هزینه حل کنید تا بتوانید از هوای خوش کولر آبی در فصل گرما بهره‌مند شوید.