تعمیر کولر آبی در یاسوج | تعرفه ۱۴۰۳ + ۱۱ موضوع مهم که نمی‌دانید

تعمیر کولر آبی در یاسوج و تعرفه تعمیر کولر آبی در یاسوج | تلفن فوری + چطور انتخابی عالی کنیم؟ + تعرفه‌های سال ۱۴۰۳

با انجام دوره‌ای تعمیر کولر آبی در یاسوج از خرابی و نفوذ آب به داخل پمپ آب جلوگیری کنید. (بهترین تعمیر کولر آبی در یاسوج)

گاهی ممکن است لرزش‌های بدنه کولر به قطعات داخلی منتقل شود که این امر باعث خرابی قطعات شود بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از پارچه برزنتی استفاده کنید. (تعمیر کولر آبی در یاسوج)

هزینه تعمیر کولر آبی در یاسوج | شناور کولر آبی میزان آب داخل کولر را ثابت و تعیین می‌کند. هوای خنک خروجی از کولر آبی حاصل تبخیر آب موجود در مخزن کولر و جذب گرما است. پیش از شروع فصل گرما پمپ آب، پوشال‌ها، تسمه و موتور کولر آبی را چک کنید.

در کولر آبی آب برای تبخیر گرما را می‌گیرد و باعث خنک شدن هوا می‌شود و این هوای خنک را به منطقه مورد نظر می‌دمند. با شروع فصل سرما کولر آبی مجدد باید سرویس و جمع‌آوری شود تا برای فصل گرمای پیشرو آماده و بدون هیچ مشکلی باشد.

بهتر است هر ساله پوشال کولر تعویض و یک پوشال باکیفیت و نو جایگزین آن شود. می‌توانید به وسیله یک تعمیرکار حرفه‌ای پوشال‌های کولرتان را تعویض و با یک پوشال باکیفیت جایگزین نمایید.

بعد از پایان فصل گرما و با شروع سرما باید مجدد کولر آبی سرویس شود تا برای فصل گرمای بعدی آماده باشد.

بیشترین ظرفیت کولر آبی ۱۳۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه است و ظرفیت‌ها و قدرت‌های کمتری نیز در کولر آبی وجود دارد. کولر آبی حتی با توان بالا هم به نسبت انرژی مصرفی قدرت بسیار کمی در خنک کردن محیط داراست.

کولرهای آبی ظرفیت‌های متفاوتی دارد که امروزه تا ظرفیت ۱۳۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه ساخته می‌شود.

پوشال کولر را در مغازه‌های ابزارفروشی به فروش میرسانند اما بهتر است برای تعویض از یک تعمیرکار کولر آبی مشورت بگیرید.

تعمیر کولر آبی در یاسوج

با کولر آبی همواره هوای تازه و پاکیزه وارد محیط شما می‌شود.

تعمیر کولر آبی در یاسوج
تعمیر کولر آبی در یاسوج

کولر آبی اولین بار در مصر و ایران اختراع و ساخته شد. به طور کلی پوشال کولر آبی که به آن پد نیز گفته می‌شود به دو دسته سلولزی و پوشالی تقسیم می‌شود.

سرویس پمپ آب، پوشال‌ها، تسمه و موتور کولر آبی پیش از شروع فصل گرما الزامی است.

تعویض قطعه کولر آبی هنگام تعمیر کولر آبی در یاسوج یک راه حل هزینه‌بر اما سریع‌تر است.

سرمای خروجی کولر آبی با میزان تابش و گرمای آفتاب رابطه عکس دارد.

کولر آبی با برق کار می‌کند و برای اینکه این برق بتواند کولر را به حرکت وادارد از پمپ کولر آبی استفاده می‌شود. در بدن انسان زمانی که عرق می‌کنیم با بخار عرق احساس خنکی می‌کنیم که این کاملا مشابه عملکرد کولر آبی است.

یک شلنگ آب عهده‌دار آب رسانی به کولر آبی است که همیشه باید مواظب این شلنگ و آب‌رسانی آن باشید. - بهترین تعمیر کولر آبی در یاسوج.

تعرفه تعمیر کولر آبی در یاسوج

کولر آبی از سیستم تهویه مطبوع ارزان‌تر است در نتیجه در صورتی که هزینه نصب و نگهداری و هزینه انرژی مصرفی برای شما مهم است کولر آبی را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر می‌خواهید برای کولر آبی خود پوشال ارزان‌تر و اقتصادی‌تری انتخاب کنید پد پوشالی انتخاب بهتری است.

در صورت به مشام رسیدن بوی سوختگی یا داغی از کامال کولر بلافاصله آن را خاموش کنید و با یک تعمیرکار کولر آبی تماس بگیرید.

برای افزایش راندمان کولر آبی و ایجاد باد خنک‌تر بهتر است آن را در محیط سایه و به دور از نور خورشید قرار دهید.

بیشترین خرابی‌ها در کولر آبی در قسمت دینام، تسمه، پمپ و موتور کولر است.

یکی از دلایل خرابی پمپ کولر آبی نفوذ آب به داخل موتور پمپ است که به وسیله تعمیر کولر آبی در یاسوج این مشکل با کمترین هزینه رفع می‌شود.

تعمیر کولر آبی در یاسوج | در صورتی که می‌خواهید از مزایای پد سلولزی بهره‌مند شوید می‌توانید پدهای پوشالی را با این نوع پد تعویض کنید.

تعمیر کولر آبی در یاسوج
تعمیر کولر آبی در یاسوج

برای افزایش راندمان کولر آبی بهتر از کانال و بدنه کولر را از گرما و تابش نور خورشید محافظت کنید. برای آنکه قدرت خنک‌کنندگی کولر آبی را افزایش دهید میزان آن ورودی توسط پمپ را افزایش دهید. یکی از معایب کولر آبی آسیب رساندن به لوازم الکتریکی و برقی است.

پدها یا پوشال‌های کولر آبی به دو دسته تقسیم می‌شود: سلولزی و پوشالی.

بهترین تعمیر کولر آبی در یاسوج

پروانه کولر جزو اجزای کولر آبی است که احتما خرابی در آن بالا است با تعمیر کولر آبی در یاسوج دوره‌ای می‌توانید از این خرابی جلوگیری کنید.

بهترین تعمیر کولر آبی در یاسوج | با انجام دوره‌ای تعمیر کولر آبی در یاسوج از خرابی و نفوذ آب به داخل پمپ آب جلوگیری کنید.

پمپ کولر جزو پر دردسرترین قطعات داخلی کولر آبی است که امکان خرابی در آن بسیار بالاست.

هنگام تعمیر کولر آبی در یاسوج در صورتی که می‌خواهید هزینه کمتری برایتان داشته باشد بهتر است از تعمیرکار بخواهید در صورت امکان قطعه را برایتان تعمیر کند نه تعویض.

خراب شدن پروانه پمپ کولر آبی یکی از دلایل خرابی کولر است. با تعمیر کولر آبی در یاسوج به موقع توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای از این مشکل جلوگیری نمایید.

کار کردن پمپ بدون آب باعث خرابی موتور و داغ کردن آن می‌شود که این مشکل خسارات هزینه‌بری به کولر آبی وارد می‌کند. پمپ کولر آبی با آب کار می‌کند که این آب از طریق یک شلنگ تامین خواهد شد.

کولر آبی به خاطر ایجاد گردش هوا و خیسی آلودگی‌های محیطی را از بین می‌برد. پد سلولزی به نسبت پد پوشالی طول عمر بیشتری را دارا است.

خسارت به پمپ کولر آبی خیلی هزینه‌بر است درنتیجه در نگهداری از این قطعه کوشا باشید.

پرسش‌های متداول درباره تعمیر کولر آبی در یاسوج

معمولا با آغاز فصل گرما باید پمپ، پوشال‌ها، تسمه‌ها و موتور کولرهای آبی مورد بازبینی و بررسی قرار گیرند. همچنین این فصل زمان مناسبی برای نصب کولر آبی برای منزل یا محل کار شماست. برای سرویس تعویض پوشال، روغن‌کاری موتور و پمپ، بررسی سوراخ بودن یا نبودن کف کولر، بررسی تسمه‌های کولر و... توسط متخصص این حوزه و تعمیرکار کولر بررسی و چک می‌شود. گاهی ممکن است که قطعه‌ای از کولر دچار نقص یا مشکلی باشد که با تعمیر کولر آبی در یاسوج این قطعه مشکل رفع می‌شود و نیازی به تعوضی آن قطعه و هزینه کردن برای قطعه جدید نیست.
هزینه تعمیر کولر آبی در یاسوج بسیار به قطعاتی که برای رفع آن مشکل استفاده می‌شود دارد. به طور مثال اگر نیاز به تعویض پمپ کولر آبی داشته باشید اگر پمپ کولر اصل و اورجینال تهیه کنید هزینه بیشتری دارد به نسبت پمپ کولرهای معمولی و چینی که خیلی زود مجددا دچار مشکل و هزینه مجدد می‌شوند. همچنین هزینه تعویض پمپ کولر توسط تعمیرکار هم باید محاسبه شود که برخورداری از یک تعمیرکار منصف و خبره تمام این هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند. همچنین با تعویض پوشال سالیانه می‌توانید مشکلات مربوط به کولر آبی را کاهش دهید.
کولر آبی به دلایل متعددی می‌تواند دچار مشکل و خرابی شود که با تعمیر کولر آبی در یاسوج دوره‌ای این مشکلات و خرابی‌ها به حداقل می‌رسد. عمده مشکلاتی که در کولرهای آبی پدید می‌آید شامل خرابی موتور، دینام، تسمه، خرابی پمپ، سوراخ شدن کف کولر آبی، خرابی شلنگ کولر، قطع آب کولر و... است. به کمک یه تعمیرکار خبره می‌توانید مشکلات کولر را با کمترین زمان و هزینه حل کنید تا بتوانید از هوای خوش کولر آبی در فصل گرما بهره‌مند شوید.