لیزر موهای زائد در رشت | چطور بهترین را انتخاب کنیم؟ + تماس بهترین‌ها

تعرفه لیزر موهای زائد در رشت و هزینه لیزر موهای زائد در رشت | 7 نکته که قبل از تصمیم باید بدانید + تعرفه‌های ۱۴۰۳ + تخفیف مخصوص شما

طول موج الکساندرایت در دستگاه آمریکایی کندلا یکی از بهترین جوابدهی برای لیزر موهای زائد در رشت را دارد.

با روش‌های جدید و امروزی دیگر لازم نیست نگران از بین بردن موهای زائد خود کنید.

چندین طول موج متفاوت که شامل الکساندرایت، ان دیاگ و دایود است از پرکاربردترین‌ها برای انجام لیزر موهای زائد در رشت هستند.

امروزه روش‌های مطمئن و دائمی با کمترین میزان درد برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد.

ریزش مو‌های رشد کرده بعد از یک الی دو هفته از انجام لیزر موهای زائد در رشت شروع می‌شود. لیزر موهای زائد در رشت در صورتی که توسط یک تکنسین یا متخصص حرفه انجام بگیرد نه تنها عوارضی نداشته بلکه اثرگذاری بالایی نیز در پی دارد.

بعد از انجام لیزر موهای زائد در رشت تا ۲۴ ساعت از شست ناحیه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. اوپراتور حرفه‌ای و آموزش دیده و یا پزشک تنها مجوز انجام لیزر موهای زائد در رشت را دارند.

لیزر موهای کرکی به خاطر بی تاثیر بودن و یا حتی ضخیم کردن مو بعد از انجام به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

از قدرتمندترین دستگاه‌های حال حاضر برای لیزر موهای زائد در رشت دستگاه کندلا و اپوجی هستند.

تعرفه لیزر موهای زائد در رشت

اگر برای انجام لیزر موهای زائد در رشت به یک اوپراتور مجرب و حرفه‌ای مراجعه کنید نه تنها عوارضی نخواهد داشت بلکه جوابدهی بسیار بالایی هم خواهید گرفت. تاثیر گذاری لیزر موهای زائد در رشت بین ۴ تا ۸ جلسه زمان می‌برد که برای برخی افراد تا ۱۲ جلسه هم لازم است. - بهترین لیزر موهای زائد در رشت.

بعد از انجام لیزر موهای زائد در رشت نباید تا حداقل ۲۴ ساعت استحمام کنید زیرا امکان دارد دچار التهاب شوید. بهتر است در حین جلسات لیزر موهای زائد در رشت به خصوص دو هفته ابتدایی آن از شیو کردن اجتناب کنید.

موج‌های کاربردی و مورد استفاده برای انجام لیزر موهای زائد در رشت الکساندرایت، Nd:YAG و دایود هستند.

روش‌های معمول قدیمی که شامل شیو، وکس و ... هستند برای از بین بردن موهای زائد معایب و سختی‌های خیلی زیادی دارند. اگر دشواری‌ها هورمونی دارید بهتر است پیش از انجام لیزر با یک متخصص زنان مشورت کنید.

لیزر موهای زائد در رشت
لیزر موهای زائد در رشت

دستگاه کندلا و دستگاه آپوجی جزو بهترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در رشت هستند. لیزر موهای زائد به هیچ عنوان موجب نازایی و آسیب به بافت تخمدان‌ها نمی‌شود در لحظه انجام لیزر موهای زائد در رشت گاهی احتمال دارد مقدار اندکی سوزش داشته باشید.

لیزر موهای زائد ضخیم و برای پوست‌های روشن بهترین جوابدهی را دارد. دستگاه لیزر کندلا دارای کولینگ همزمان است که درد و سوزش را به حداقل می‌رساند.

طول موج لیزر موهای زائد کاملا کنترل شده است و تنها بر روی فولیکول‌های مو اثر می‌گذارد و عمیق‌تر نفوذ نمی‌کند. - لیزر موهای زائد در رشت.

با نابود شدن فولیکول مو در زمان لیزر موهای زائد در رشت در آن ناحیه دیگر مویی رشد نخواهد کرد.

هزینه لیزر موهای زائد در رشت

بنا به نوع دستگاه، وزن و تعداد محل‌های لازم برای لیزر موهای زائد در رشت تعرفه لیزر موهای زائد در رشت محاسبه می‌شود. انجام کارهای قدیمی برای حذف موهای زائد بدن مثل شیو کردن، موم و وکس، بند و ... روش‌های سخت و نسبتا منسوخ شده‌ای است.

بر پایه رنگ پوست مراجعه کننده لیزر بهترین نوع دستگاه و طول موج پیشنهاد می‌گردد.

خوب ترین و ارزان‌ترین قیمت لیزر موهای زائد در رشت و خوب ترین کیفیت را در این صفحه بیابید.

لیزر موهای زائد در رشت باعث از بین رفتن ۱۰۰ درصدی موها نمی‌شود ولی بین ۷۰ تا ۹۵ درصد می‌تواند موهای زائد را نابود کند.

لیزر موهای زائد در رشت بر روی موهای کرکی و نازک و روشن به خصوص صورت نتیجه معکوس دارد.

طول موج الکساندرایت در دستگاه آمریکایی کندلا یکی از بهترین جوابدهی برای لیزر موهای زائد در رشت را دارد.

لیزر موهای زائد عمدتا عوارض جانبی ندارد و تنها اثر جانبی آن را می‌شود اندکی احساس سوزش در زمان انجام لیزر دانست.

پوست‌های روشن با موهای قطور خوب ترین نتیجه گیری برای لیزر موهای زائد را دارند. لیزر موهای کرکی در مناسب‌ترین حالت بی‌تاثیر خواهد بود و در بدترین حالت می‌تواند باعث افزایش ضخامت مو شود.

بعضی تصور می‌کنند لیزر ناحیه بیکینی در بانوان موجب نازایی و مشکلات تخمدان می‌شود در صورتی که اینطور نیست. جلسات تمدید برای از بین بردن موهای زائد توسط لیزر بهتر است هر شش ماه الی یک سال انجام شود.

بهترین لیزر موهای زائد در رشت

برای انجام ارزان‌ترین لیزر موهای زائد در رشت با متخصصان این حوزه در این صفحه تماس بگیرید. طول موج‌های گوناگونی برای از بین بردن موهای زائد توسط لیز استفاده می شود.

در هنگام انجام لیزر موهای زائد در رشت نباید هیچگونه کرم و یا لوسیون بر روی پوست باشد.

دستگاه لیزر کندلا با طول موج الکساندرایت از محبوب‌ترین و قدرتمندترین دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد در رشت است. برای از بین بردن موهای زائد از دستگاه‌های با طول‌ موج‌های مختلفی استفاده می‌شود.

فولیکول‌ها بعد از لیزر موهای زائد در رشت توسط اشعه لیزر تخریب می‌شوند و دیگر مویی از این قسمت رشد نخواهد کرد.

افرادی که بیماری‌های هورمونی دارند در صورتی که بدون درمان به انجام لیزر موهای زائد اقدام کنند امکان برگشت موها زیاد است. بعد از انجام لیزر موهای زائد در رشت موهای ناحیه لیزر شده رشد خواهد کرد و بعد از گذشت یک الی دو هفته شروع به ریزش می‌کنند.

از نکاتی که قبل از انجام لیزر موهای زائد در رشت باید رعایت شود می‌شود به عدم انجام اپیلاسیون، وکس و بند، شیو کردن ناحیه مورد نظر و آفتاب نگرفتن از یک ماه قبل است. تعرفه لیزر موهای زائد در رشت بنا به نوع دستگاه و تعداد قسمت‌هایی که مراجعه کننده قصد لیزر دارد. رنگ پوست عاملی تاثیرگذار بر روی نتیجه لیزر است و لازم است دستگاه و طول موج مناسب با رنگ پوست انتخاب شود.

لیزر موهای زائد در رشت
لیزر موهای زائد در رشت

روش‌های زودگذر از بین بردن موهای زائد علاوه بر درد بسیاری که دارند همگی نیازمند تکرار در فواصل زمانی کوتاه هستند.

از لیزر موهای زائد در رشت نمی‌توان انتظار نابودی صد در صد موهای زائد را داشت ولی بین ۷۰ الی ۹۵ درصد موهای را از بین می‌برد.

پیش از انجام لیزر می‌توانید از کرم‌های بیحسی موضعی مانند زایلاپی استفاده کنید. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در رشت باید با توجه به نوع پوست شما انتخاب شود. خدمات لیزر موهای زائد در رشت حتما باید توسط یک اوپراتور مجرب یا پزشک انجام بگیرد.

به دلیل وجود سیستم در کولینگ دستگاه کندلا، از اندک عارضه‌ترین دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد است.

بعد از لیزر موهای زائد در رشت تا دو هفته از هیچ روشی برای از بین بردن موهای زائدتان استفاده نکنید تا روند ریزش مو اتفاق بیفتد.

طول درمان لیزر موهای زائد در رشت معمولا بین ۴ تا ۸ جلسه است که برای برخی از افراد به ویژه آقایان ممکن است تا ۱۲ جلسه هم به طول بیانجامد. استفاده از کرم بیحسی زایلاپی به کاهش سوزش ناشی از لیزر کمک می‌کند.

از معایب روش‌های موقت از بین بردن موهای زائد، مدت ماندگاری بسیار کم آن هاست که افراد مجبورند در فاصله‌های کوتاه آن‌ها را تمدید کنند.

وجود هرگونه مواد آرایشی همچون کرم‌ها و لوسیون‌ها بر روی پوست در هنگام لیزر باعث سوختگی و کاهش اثر لیزر می‌شود. (بهترین لیزر موهای زائد در رشت)

برای یافتن مناسب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد در رشت مناسب با پوستتان با مشاوران این حوزه تماس بگیرید.

پرسش‌های متداول درباره لیزر موهای زائد در رشت

معمولا بین ۴ تا ۸ جلسه و در مواردی تا ۱۰ جلسه نیاز به تکرار لیزر موهای زائد در رشت است.
هزینه لیزر موهای زائد در رشت بستگی به نوع دستگاه انتخابی، ناحیه مورد نظر و گاهی وزن مراجعه کننده دارد.
لیزر موهای زائد در رشت یکی از کم عارضه‌ترین و تضمینی‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد است و درد آن نسبت به سایر روش‌های از بین بردن ریشه مو کم‌تر است.