ایزوگام در قرچک | تخفیف مخصوص شما + بهترین‌ها

درخواست ایزوگام در قرچک و تعرفه ایزوگام در قرچک | چطور انتخابی عالی کنیم؟ + بهترین متخصص‌های سال ۱۴۰۳ + کد تخفیف برای شما

برای خواندن سریع هر بخش آن را لمس کنید:

برای داشتن پوشش عایق مناسب حتما در لحظه تهیه ایزوگام در قرچک به نشان استاندارد آن دقت نمایید. برای آنکه ایزوگام در قرچک به خوبی به سقف بچسبد ضروری است نصب ایزوگام را در فصل گرما انجام دهید.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت نسبت به تغییر دما حساسیت کمتری دارد.

برای نصب بهتر ایزوگام در قرچک ضروری‌ست که پشت بام تمیز، خشک و عاری از هرگونه خاک و رطوبت باشد.

ایزوگام قیر خالص عمری طولانی‌تر به نسبت ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت دارد.

اگر وزن ایزوگام بیشتر از ۴۰ کیلوگرم باشد آن ایزوگام از منظر فنی دارای مشکل است.

قیر با آهک، ماسه و پلیمرها ترکیب می‌شوند و ایزوگام را می‌سازند. ایزوگام به دلیل رنگ سیاهی که دارد به پوشش آسفالت نیز معروف است.

ایزوگام با روکش سنگریزه برای مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود و ظاهری زیبا دارد.

قیر گونی و آسفالت جایگزین‌های قدیمی ایزوگام بوده‌اند که امروزه دیگر جایگاهی ندارند.

تعرفه ایزوگام در قرچک | رنگ سیاه ایزوگام آن را مانند آسفالت نشان می‌دهد به همین جهت گاهی به آن پوشش آسفالت نیز گفته می‌شود.

ایزوگام‌ها حالت رولی و جامد و سفت دارند که به کمک مشعل نرم و دارای حالت چسبنده می‌شود.

برای پوشش پشت بام ها بهتر است از ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت استفاده کنید. مقاومت در برابر خوردگی، نور فرابنفش و سایش از ویژگی‌های کلیدی ایزوگام است. اگر می‌خواهید علاوه بر پوشش نمای ساختمان ظاهری زیبا به آن ببخشید می‌توانید از ایزوگام با طرح‌های آجری، شش ضلعی آبی و طوسی و سبز رنگ یا پارکت و سنگ استفاده کنید.

درخواست ایزوگام در قرچک

به ترکیب هیدروکربن که جامد و خیلی چسبناک است ایزوگام گفته می‌شود. ایزوگام به جهت ترکیبات شیمیایی که داراست در برابر برابر نور فرابنفش، سایش و خوردگی مقاوم هستند. در هنگام خرید ایزوگام توجه فرمایید که ایزوگام در دو نوع تک لایه و دو لایه عرضه می‌شود.

برای نصب ایزوگام بر روی سقف به تجهیزات همچون مشعل احتیاج است.

ایزوگام در پارکینگ‌های طبقاتی، دامداری‌ها، استخر‌ها، تونل‌ها، مرغداری‌ها، مخازن آب و... استفاده می‌شود.

ایزوگام‌ها بر پایه شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شوند: ایزوگام عادی و ایزوگام برش خورده. - ایزوگام در قرچک.

ایزوگام در قرچک
ایزوگام در قرچک

ایزوگام از سقف ساختمان‌های مسکونی و اداری در برابر بارندگی محافظت می‌کند. ایزوگام تک لایه نازک تر و ظریف تر است در نتیجه ایزوگام دو لایه انتخابی مقاوم‌تر است.

تعرفه ایزوگام در قرچک

ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص ۶۰-۷۰ از انواع اصلی ایزوگام‌هاست. ایزوگام‌ها بنا به پوشش رویی به ۴ دسته تقسیم می‌شوند: ایزوگام با روکش آلومینیم، ایزوگام بدون روکش آلومینیم، ایزوگام با روکش سنگریزه و ایزوگام طرح‌دار.

برای اندودکاری و باتری اتومبیل بهتر است از ایزوگام مازوت استفاده کنید. ایزوگام از هیدروکربن ساخته شده و دارای حالت جامد و خیلی چسبناک و لزج است.

برای ایجاد یک پوشش ضدآب و رطوبت ابتدا باید به وسیله مشعل ایزوگام را گرم و به حالت نرم درآورد. برای محافظت سقف در برابر نم، بخار و گرما ایزوگام مناسب‌ترین گزینه است. (هزینه ایزوگام در قرچک)

ایزوگام برش‌خورده برای عایق کردن سقف‌های شیروانی استفاده می‌شود و ظاهری زیبا دارد.

دارا بودن عایق آب برای لبه‌های پشت‌بام بسیار اهمیت دارد در نتیجه هنگام ایزوگام توجه ویژه‌ای به این نواحی داشته باشید. ایزوگام یک پوشش محافظتی پشت بام در برابر نم، بخار و گرماست. - درخواست ایزوگام در قرچک.

برای جلوگیری از هدر رفت آب و معیوب شدن استخر بهتر است کف استخر را ایزوگام کنید. ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت کیفیت پایین‌تری به نسبت ایزوگام قیر خالص دارد.

شماره تماس فوری

در صورت مراقبت صحیح و نگهداری درست از ایزوگام این پوشش عایقی تا ۱۰ سال عمر می‌کند. جذب شیره پلی‌استر در ایزوگام باید یکدست باشد و حالتی برش خورده یا چروک افتاده نداشته باشد.

از الزامات نصب ایزوگام در قرچک عاری بودن محل از هرگونه خاک و رطوبت است.

ابعاد ایزوگام عادی به صورت تقریبی ۱ متر در ۱۰ متر است. عایق طبیعی پشت بام از فلت شیشه و پلی استر تشکیل شده است. مشعل‌ها ایزوگام را از حالت جامد و سفت به حالن نرم و دارای حالت چسبنده مانند آدامس تبدیل می‌کنند.

ایزوگام در قرچک
ایزوگام در قرچک

به خاطر مسایل اقتصادی و نبود امکانات در گذشته از قیر و آسفالت به جای ایزوگام استفاده می‌کردند.

برای داشتن سقف و نمایی زیبا بهتر است از ایزوگام برش خورده استفاده کنید.

بهتر است زمان ایزوگام در قرچک را به تابستان موکول کنید تا رویه پشت‌بام از خیسی و آب پاک باشد.

عمر مفید ایزوگام به طور متوسط ۱۰ سال است البته عوامل محیطی بر روی عمر ایزوگام خیلی تاثیرگذار است.

منازلی که در مناطق سردسیری قرار دارند به ایزوگام نیاز بیشتری پیدا می‌کنند.

ایزوگام مرغوب باید ۱۰۰٪ از پلی‌استر ساخته شود تا پوشش عایق مطلوبی داشته باشد.

برای داشتن پوشش عایق مناسب حتما در لحظه تهیه ایزوگام در قرچک به نشان استاندارد آن دقت نمایید. برای آنکه ایزوگام در قرچک به خوبی به سقف بچسبد ضروری است نصب ایزوگام را در فصل گرما انجام دهید.

در لحظه تهیه ایزوگام در قرچک باید استاندارد ایزوگام، ضمانت‌نامه نوشتاری و بیمه‌نامه معتبر را از فروشنده اخذ نمایید.

رول‌های ایزوگام باید در بسته‌بندی‌ های کاغذی یا پلاستیکی بسته‌ بندی شوند. (بهترین ایزوگام در قرچک)

مشعل از تجهیزات ضروری نصب ایزوگام بر روی سقف و مکان‌های دیگر است. ایزوگام جامد با یک مشعل گرم و نرم می‌شود و به سطح سقف می‌چسبد و همین باعث ایجاد یک عایق مناسب در برابر آب و خیسی می‌شود.

ایزوگام در پشت‌بام‌ها، نمای ساختمان، ایرانیت، پی ساختمان، کانال‌های آبیاری، سرویس‌های بهداشتی، سردخانه‌ها، سدها و... استفاده می‌شود.

ایزوگام تک لایه ظریف‌ تر و منعطف‌ تر از ایزوگام دو لایه است. ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت بسیار نرم‌تر از ایزوگام قیر خالص است.

پرسش‌های متداول درباره ایزوگام در قرچک

بهتر از ایزوگام در قرچک در فصول گرم سال انجام شود تا ایزوگام به خوبی به کف موضع بچسبد.
به طور کلی انواع ایزوگام در قرچک به دو دسته ایزوگام عادی و برش خورده تقسیم می‌شود.
هزینه انجام ایزوگام در قرچک وابسته به متراژ و کیفیت ایزوگام استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. بازدید انجام ایزوگام در قرچک رایگان است.