ایزوگام در نجف آباد | کد تخفیف مخصوص شما + بهترین‌های سال ۱۴۰۳

ایزوگام در نجف آباد و درخواست ایزوگام در نجف آباد | تخفیف مخصوص شما + تعرفه‌های ۱۴۰۳ + بهترین متخصص‌ها

برای خواندن سریع هر بخش آن را لمس کنید:

ایزوگام دارای حالت جامد با یک مشعل گرم و نرم می‌شود و به سطح سقف می‌چسبد و همین باعث خلق یک عایق مناسب در برابر آب و رطوبت می‌شود. بهتر است زمان ایزوگام در نجف آباد را به تابستان موکول کنید تا سطح پشت‌بام از رطوبت و آب نظیف باشد.

برای جلوگیری از هدر رفت آب و معیوب شدن استخر بهتر است کف استخر را ایزوگام کنید.

از ایزوگام برای کف استخر هم استفاده می‌شود تا آب و رطوبت به زمین زیر استخر نفوذ نکند. برای عایق پی ساختمان استفاده از ایزوگام بدون روکش آلومینیوم انتخاب بهتری است. به ایزوگام پوشش آسفالت هم گفته می‌شود که معمولا سیاه رنگ است.

ایزوگام مازوت بیشتر در پوشش پشت‌بام، باتری اتومبیل و اندودکاری استفاده می‌شود.

نشان استاندارد ایزوگام، ضمانت‌نامه کتبی و بیمه‌نامه معتبر از عواملی است که در لحظه تهیه ایزوگام در نجف آباد باید به آنها توجه شود.

برای داشتن یک پوشش عایق خوب در برابر آب بهتر است ایزوگام را تا روی لبه‌های پشت‌بام پیش ببرید. برای نصب بهتر ایزوگام در نجف آباد ضروری‌ست که پشت بام تمیز، خشک و عاری از هرگونه خاک و رطوبت باشد.

ایزوگام استاندارد نباید در دمای ۱۰ تا ۶۰ درجه لطیف، دارای حالت چسبنده و لزج باشد. برای پوشش پشت بام ها بهتر است از ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت استفاده کنید.

در قدیم به جای ایزوگام از آسفالت و قیر گونی استفاده می‌شده است. ایزوگام با روکش سنگریزه برای مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود و ظاهری زیبا دارد.

یک پوشش عایق مناسب و مطلوب از ایزوگام باید دارای ۱۰۰٪ پلی استر باشد. ایزوگام معمولی یکی از انواع ایزوگام بر پایه تقسیم بندی شکل ظاهری است.

ایزوگام در نجف آباد

ایزوگام با روکش سنگریزه و ایزوگام طرح‌دار از انواع ایزوگام بر اساس پوشش رویی است.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت نسبت به تغییر دما حساسیت کمتری دارد.

ایزوگام در نجف آباد
ایزوگام در نجف آباد

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت بسیار نرم‌تر از ایزوگام قیر خالص است. - ایزوگام در نجف آباد.

ایزوگام ۱۰ متر طول دارد و به صورت تک لایه و دولایه عرضه می‌شود. برای نصب ایزوگام بر روی سقف به تجهیزات همچون مشعل احتیاج است. ایزوگام در پارکینگ‌های طبقاتی، دامداری‌ها، استخر‌ها، تونل‌ها، مرغداری‌ها، مخازن آب و... استفاده می‌شود.

ایزوگام از قیر، آهک، ماسه و پلیمر ساخته می‌شود که حالتی محکم و سخت دارد. بهترین زمان برای نصب ایزوگام در نجف آباد تابستان و فصل گرماست چون رطوبت و بارندگی خیلی اندک است و راحت‌تر ایزوگام‌ها به سقف می‌چسبند. - تعرفه ایزوگام در نجف آباد.

عایق طبیعی پشت بام از فلت شیشه و پلی استر تشکیل شده است. رنگ سیاه ایزوگام آن را مانند آسفالت نشان می‌دهد به همین دلیل گاهی به آن پوشش آسفالت نیز گفته می‌شود.

ایزوگام در دمای بالای ۶۰ درجه دارای حالت نرم و دارای حالت چسبنده است. در لحظه نصب ایزوگام توجه فرمایید که ظاهر صاف و بدون چروک بسیار اهمیت دارد

تلفن فوری

به ترکیب هیدروکربن که دارای حالت جامد و خیلی چسبناک است ایزوگام گفته می‌شود.

ایزوگام طرح‌دار برای نمای ساختمان و زیبایی نما استفاده می‌شود. ایزوگام ‌طرح‌دار در طرح‌های آجری، چمنی، شش ضلعی آبی و طوسی و سبز و همچنین پارکت و سنگ به فروش می‌رسد.

رول‌های ایزوگام تنها به کمک گرمای مشعل به حالت نرم و لزج درمی‌آیند.

برای داشتن سقف و نمایی زیبا بهتر است از ایزوگام برش خورده استفاده کنید.

ایزوگام با روکش آلومینیوم و ایزوگام بدون روکش آلومینیوم از انواع ایزوگام بر اساس پوشش رویی است. ایزوگام یک بافت دارای حالت جامد و محکم دارد که به وسیله مشعل گرم و نرم می‌شود تا به سادگی به سطح سقف بچسبد.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت یکی از انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل‌دهنده است.

عایق بام دو لایه نمدی است که لایه زیری از فلت شیشه و لایه رویی پلی‌استر است. بهترین نوع ایزوگام از نگاه مواد تشکیل دهنده ایزوگام با ۱۰۰٪ پلی استر است.

بهترین ایزوگام در نجف آباد

ایزوگام دارای حالت جامد با یک مشعل گرم و نرم می‌شود و به سطح سقف می‌چسبد و همین باعث خلق یک عایق مناسب در برابر آب و رطوبت می‌شود. بهتر است زمان ایزوگام در نجف آباد را به تابستان موکول کنید تا سطح پشت‌بام از رطوبت و آب نظیف باشد. - درخواست ایزوگام در نجف آباد.

اگر می‌خواهید افزون بر پوشش نمای ساختمان ظاهری زیبا به آن ببخشید می‌توانید از ایزوگام با طرح‌های آجری، شش ضلعی آبی و طوسی و به رنگ سبز یا پارکت و سنگ استفاده کنید.

منازلی که در مناطق سردسیری قرار دارند به ایزوگام نیاز بیشتری پیدا می‌کنند.

از مواد تشکیل دهنده ایزوگام می‌توان به قیر، آهک، ماسه و پلیمرها اشاره کرد.

ایزوگام به دلیل ترکیبات شیمیایی که داراست در برابر برابر نور فرابنفش، سایش و خوردگی مقاوم هستند.

ایزوگام در نجف آباد
ایزوگام در نجف آباد

قبل از نصب ایزوگام در نجف آباد باید سطح پشت‌بام خشک، تمیز و عاری از هرگونه خاک و رطوبت باشد.

جذب شیره پلی‌استر در ایزوگام باید یکنواخت باشد و حالتی برش خورده یا چروک افتاده نداشته باشد. ایزوگام بر مبنای ماده تشکیل‌دهنده به دو دسته تقسیم می‌شود: ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص ۶۰-۷۰ و ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت. ایزوگام تک لایه ظریف‌ تر و منعطف‌ تر از ایزوگام دو لایه است.

وزن معمول و طبیعی هر رول ایزوگام استاندارد حداکثر ۴۰ کیلوگرم است.

یکی از نوع‌ها ایزوگام، ایزوگام عادی است که یک متر عرض و ۱۰ متر طول دارد. در صورت مراقبت صحیح و نگهداری درست از ایزوگام این پوشش عایقی تا ۱۰ سال عمر می‌کند.

از الزامات ضروری نصب ایزوگام بر روی سطوح می‌شود به مشعل اشاره کرد. ایزوگام تک لایه به نسبت ایزوگام دو لایه ظریف و نرم تر است.

در هنگام تهیه ایزوگام در نجف آباد باید استاندارد ایزوگام، ضمانت‌نامه کتبی و بیمه‌نامه معتبر را از فروشنده اخذ نمایید.

اگر وزن ایزوگام بیشتر از ۴۰ کیلوگرم باشد آن ایزوگام از نظر فنی دارای مشکل است.

به دلیل مسایل اقتصادی و نبود امکانات در گذشته از قیر و آسفالت به جای ایزوگام استفاده می‌کردند. ایزوگام قیر خالص عمری طولانی‌تر به نسبت ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت دارد.

پرسش‌های متداول درباره ایزوگام در نجف آباد

هزینه انجام ایزوگام در نجف آباد وابسته به متراژ و کیفیت ایزوگام استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. بازدید انجام ایزوگام در نجف آباد رایگان است.
بهتر از ایزوگام در نجف آباد در فصول گرم سال انجام شود تا ایزوگام به خوبی به کف موضع بچسبد.
به طور کلی انواع ایزوگام در نجف آباد به دو دسته ایزوگام عادی و برش خورده تقسیم می‌شود.