تعمیر کولر آبی در سیرجان | تعرفه ۱۴۰۳ + ۶ نکته جالب

بهترین تعمیر کولر آبی در سیرجان و تعمیر کولر آبی در سیرجان | کد تخفیف + تلفن فوری + بهترین‌ها

برای خواندن سریع هر بخش آن را لمس کنید:

با انجام دوره‌ای تعمیر کولر آبی در سیرجان از خرابی و نفوذ آب به داخل پمپ آب جلوگیری کنید. در صورت به مشام رسیدن بوی سوختگی یا داغی از کامال کولر بلافاصله آن را خاموش کنید و با یک تعمیرکار کولر آبی تماس بگیرید.

هرچه آب ورودی به کولر آبی توسط پمپ آب کولر بیشتر باشد کولر آبی قدرت بیشتری برای خنک کردن محیط دارد. پد سلولزی به نسبت پد پوشالی طول عمر بیشتری را دارا است.

هنگام تعمیر کولر آبی در سیرجان اگر می‌خواهید هزینه کمتری برایتان داشته باشد بهتر است از تعمیرکار بخواهید در صورت امکان قطعه را برایتان تعمیر کند نه تعویض.

پمپ کولر آبی به جهت نفوذ آب قطعه پر ریسکی برای خرابی است اما با تعمیر کولر آبی در سیرجان این مشکل برطرف می‌شود. در حالت کلی پد یا پوشال سلولزی از پد پوشالی گران‌تر است. - تعمیر کولر آبی در سیرجان.

در سرویس دوره‌ای قبل از شروع فصل گرما کولر آبی پمپ، پوشال‌ها، تسمه‌ها، و موتور کولر باید بازرسی و بازبینی شوند. در کولر آبی آب برای تبخیر گرما را می‌گیرد و باعث خنک شدن هوا می‌شود و این هوای خنک را به منطقه مورد نظر می‌دمند.

کولر آبی هوای محیط و پیرامون شما را تازه و پاکیزه می‌کند.

کولر آبی هزینه نصب، حفظ و انرژی مصرفی کمتری در مقایسه با سیستم تهویه مطبوع دارد. پدها یا پوشال‌های کولر آبی به دو دسته تقسیم می‌شود: سلولزی و پوشالی.

بهتر است هر ساله پوشال کولر تعویض و یک پوشال باکیفیت و نو جایگزین آن شود. می‌توانید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای پوشال‌های کولرتان را تعویض و با یک پوشال باکیفیت جایگزین نمایید.

اگر می‌خواهید از برتری‌های پد سلولزی بهره‌مند شوید می‌توانید پدهای پوشالی را با این نوع پد تعویض کنید.

کولر آبی به جهت رطوبتی که خلق می‌کند باعث صدمه به لوازم الکتریکی می‌شود.

بهترین تعمیر کولر آبی در سیرجان

نقاط ضعف کولر آبی مصرف بالای آب و قدرت اندک در خنک کردن محیط است.

تعمیر کولر آبی در سیرجان
تعمیر کولر آبی در سیرجان

برای تعیین و ثابت نگه داشتن میزان آب داخل کولر آبی از شناور کولر استفاده می‌شود. (بهترین تعمیر کولر آبی در سیرجان)

کولر آبی با برق کار می‌کند و برای اینکه این برق بتواند کولر را به حرکت وادارد از پمپ کولر آبی استفاده می‌شود.

پد سلولزی طول عمری حدود ۵ سال دارد که این به نسبت پوشال مقدار بیشتری است.

برای افزایش راندمان کولر آبی و خلق باد خنک‌تر بهتر است آن را در محیط سایه و به دور از نور خورشید قرار دهید.

پمپ کولر آبی با آب کار می‌کند که این آب از طریق یک شلنگ تامین خواهد شد. یکی از اتفاقاتی که باعث خرابی پمپ کولر می‌شود کار کردن آن بدون آب است. - درخواست تعمیر کولر آبی در سیرجان.

تعمیر کولر آبی در سیرجان

خراب شدن پروانه پمپ کولر آبی یکی از دلایل خرابی کولر است. با تعمیر کولر آبی در سیرجان به موقع توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای از این مشکل جلوگیری نمایید.

هوای خنک خروجی از کولر آبی حاصل تبخیر آب موجود در مخزن کولر و جذب گرما است. یکی از معایب کولر آبی صدمه رساندن به لوازم الکتریکی و برقی است.

اولین مخترعان و سازندگان کولر آبی ایرانیان و مصریان باستان در زمان‌های خیلی دور بوده‌اند. برای تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی در کولر آبی از پمپ آب استفاده می‌شود.

پوشال کولر را در مغازه‌های ابزارفروشی به فروش میرسانند اما بهتر است برای تعویض از یک تعمیرکار کولر آبی مشورت بگیرید.

در حالت کلی پد پوشالی ارزان‌تر از پد یا پوشال سلولزی است.

توجه به عملکرد، صدا و بوی کولر آبی بسیار اهمیت دارد زیرا روشی برای عیب‌یابی کولر است. احتمال خرابی در پمپ و موتور کولر آبی بیش از دیگر قطعات است.

یک شلنگ آب عهده‌دار آب رسانی به کولر آبی است که همیشه باید مواظب این شلنگ و آب‌رسانی آن باشید. (تعرفه تعمیر کولر آبی در سیرجان)

برای جلوگیری از انتقال لرزش‌های کولر به بدنه داخلی از پارچه برزنتی سالم استفاده می‌شود.

تلفن فوری

عملکرد کولر آبی مانند بدن انسان است. زمانی که تعریق می‌کنیم با بخار عرق بدن ما خنک می‌شود این اتفاق در کولر آبی تکرار و باعث خنک شدن هوا می‌شود.

سرمای خروجی کولر آبی با میزان تابش و گرمای آفتاب رابطه عکس دارد.

هزینه و زمان تعمیر کولر آبی در سیرجان وابستگی به نوع و قطعه خرابی دارد. اگر قطعه نیاز به تعویض داشته باشد زمان کمتری صرف می‌شود اما هزینه بیشتری دارد ولی اگر قطعه با تعمیر رفع مشکل شود زمان بیشتری می‌برد تا مشکل برطرف شود.

درخواست تعمیر کولر آبی در سیرجان | با شروع فصل سرما کولر آبی مجدد باید سرویس و جمع‌آوری شود تا برای فصل گرمای پیشرو آماده و بدون هیچ مشکلی باشد.

برای آنکه قدرت خنک‌کنندگی کولر آبی را افزایش دهید میزان آن ورودی توسط پمپ را افزایش دهید.

تعمیر کولر آبی در سیرجان
تعمیر کولر آبی در سیرجان

درخواست تعمیر کولر آبی در سیرجان | با انجام دوره‌ای تعمیر کولر آبی در سیرجان از خرابی و نفوذ آب به داخل پمپ آب جلوگیری کنید. در صورت به مشام رسیدن بوی سوختگی یا داغی از کامال کولر بلافاصله آن را خاموش کنید و با یک تعمیرکار کولر آبی تماس بگیرید.

برای اولین بار کولر آبی توسط ایرانیان و مصریان باستان ساخته شد.

اگر کولر آبی شما پد پوشالی دارد می‌توانید آنها را با پد سلولزی تعویض کنید و از مزیت پدهای سلولزی بهره‌مند شوید.

بیشترین ظرفیت کولر آبی ۱۳۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه است و ظرفیت‌ها و قدرت‌های کمتری نیز در کولر آبی وجود دارد.

اواسط بهار و پیش از شروع گرما بهترین زمان برای نصب کولر آبی است.

تعرفه تعمیر کولر آبی در سیرجان | فن کولر آبی به کمک الکترو موتور دو سرعته به چرخش در می‌آید.

کولر آبی حتی با توان بالا هم به نسبت انرژی مصرفی قدرت خیلی کمی در خنک کردن محیط داراست. کولر آبی از سیستم تهویه مطبوع ارزان‌تر است در نتیجه اگر هزینه نصب و نگهداری و هزینه انرژی مصرفی برای شما مهم است کولر آبی را پیشنهاد می‌دهیم. با یک متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای می‌توانید تعمیر کولر آبی در سیرجان بخصوص در بخش پروانه کولر را به موقع شناسایی و تعمیر کنید.

بهترین تعمیر کولر آبی در سیرجان | سیستم تعریق بدن انسان کاملا مشابه به عملکرد کولر آبی و خنک شدن هوا است.

پرسش‌های متداول درباره تعمیر کولر آبی در سیرجان

معمولا با آغاز فصل گرما باید پمپ، پوشال‌ها، تسمه‌ها و موتور کولرهای آبی مورد بازبینی و بررسی قرار گیرند. همچنین این فصل زمان مناسبی برای نصب کولر آبی برای منزل یا محل کار شماست. برای سرویس تعویض پوشال، روغن‌کاری موتور و پمپ، بررسی سوراخ بودن یا نبودن کف کولر، بررسی تسمه‌های کولر و... توسط متخصص این حوزه و تعمیرکار کولر بررسی و چک می‌شود. گاهی ممکن است که قطعه‌ای از کولر دچار نقص یا مشکلی باشد که با تعمیر کولر آبی در سیرجان این قطعه مشکل رفع می‌شود و نیازی به تعوضی آن قطعه و هزینه کردن برای قطعه جدید نیست.
هزینه تعمیر کولر آبی در سیرجان بسیار به قطعاتی که برای رفع آن مشکل استفاده می‌شود دارد. به طور مثال اگر نیاز به تعویض پمپ کولر آبی داشته باشید اگر پمپ کولر اصل و اورجینال تهیه کنید هزینه بیشتری دارد به نسبت پمپ کولرهای معمولی و چینی که خیلی زود مجددا دچار مشکل و هزینه مجدد می‌شوند. همچنین هزینه تعویض پمپ کولر توسط تعمیرکار هم باید محاسبه شود که برخورداری از یک تعمیرکار منصف و خبره تمام این هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند. همچنین با تعویض پوشال سالیانه می‌توانید مشکلات مربوط به کولر آبی را کاهش دهید.
کولر آبی به دلایل متعددی می‌تواند دچار مشکل و خرابی شود که با تعمیر کولر آبی در سیرجان دوره‌ای این مشکلات و خرابی‌ها به حداقل می‌رسد. عمده مشکلاتی که در کولرهای آبی پدید می‌آید شامل خرابی موتور، دینام، تسمه، خرابی پمپ، سوراخ شدن کف کولر آبی، خرابی شلنگ کولر، قطع آب کولر و... است. به کمک یه تعمیرکار خبره می‌توانید مشکلات کولر را با کمترین زمان و هزینه حل کنید تا بتوانید از هوای خوش کولر آبی در فصل گرما بهره‌مند شوید.