ایزوگام در ملارد | بهترین‌های ۱۴۰۳ + کد تخفیف برای شما

تعرفه ایزوگام در ملارد و ایزوگام در ملارد | تلفن فوری + تعرفه‌های ۱۴۰۳ + بهترین متخصص‌های ۱۴۰۳

بهتر است زمان ایزوگام در ملارد را به تابستان موکول کنید تا رویه پشت‌بام از رطوبت و آب نظیف باشد.

برای داشتن یک پوشش عایق خوب در برابر آب بهتر است ایزوگام را تا روی لبه‌های پشت‌بام پیش ببرید. ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت عمر کمتری به نسبت ایزوگام قیر خالص دارد.

برای نصب ایزوگام بر روی سقف به تجهیزات همچون مشعل احتیاج است. در هنگام نصب ایزوگام نباید هیچ چروکی روی سطح ایزوگام باشد و باید تماما پوشش صاف و یکدستی خلق کند.

ایزوگام به دلیل رنگ سیاهی که دارد به پوشش آسفالت نیز معروف است. ایزوگام در حالت رول در دمای ۱۰ تا ۶۰ درجه نباید چسبندگی داشته باشید. - تعرفه ایزوگام در ملارد.

ایزوگام یک پوشش محافظتی پشت بام در برابر رطوبت، بخار و گرماست.

منازلی که در مناطق سردسیری قرار دارند به ایزوگام نیاز بیشتری پیدا می‌کنند. رویه ایزوگام باید تماما پوششی صاف و یکدست داشته باشد تا ظاهری بی‌نقص و مقاوم از خود به جای بگذارد.

ایزوگام با روکش آلومینیوم و ایزوگام بدون روکش آلومینیوم از انواع ایزوگام بر اساس پوشش رویی است.

در سقف‌های شیروانی به خاطر اهمیت ظاهری که دارا هستند معمولا از ایزوگام برش خورده استفاده میشود. یکی از انواع ایزوگام، ایزوگام عادی است که یک متر عرض و ۱۰ متر طول دارد. از الزامات نصب ایزوگام در ملارد عاری بودن محل از هرگونه خاک و نم‌ناکی است.

برای داشتن پوشش عایقی مستحکم و مقاوم از ایزوگام دو لایه استفاده کنید. دارا بودن عایق آب برای لبه‌های پشت‌بام بسیار اهمیت دارد در نتیجه هنگام ایزوگام توجه ویژه‌ای به این نواحی داشته باشید.

تعرفه‌های ۱۴۰۳

ایزوگام تک لایه ظریف‌ تر و منعطف‌ تر از ایزوگام دو لایه است.

ایزوگام‌ها بر اساس پوشش رویی به ۴ دسته تقسیم می‌شوند: ایزوگام با روکش آلومینیم، ایزوگام بدون روکش آلومینیم، ایزوگام با روکش سنگریزه و ایزوگام طرح‌دار.

سقف منازل در برابر رطوبت، بخار و گرمای بسیاریست که این امر باعث آسیب به سقف می‌شود. برای محافظت از سقف ایزوگام امن‌ترین انتخاب است.

به جهت مسایل اقتصادی و نبود امکانات در گذشته از قیر و آسفالت به جای ایزوگام استفاده می‌کردند. برای داشتن سقف و نمایی زیبا بهتر است از ایزوگام برش خورده استفاده کنید.

عایق طبیعی پشت بام از فلت شیشه و پلی استر تشکیل شده است. (تعرفه ایزوگام در ملارد)

بهترین ایزوگام در ملارد | بهتر است زمان ایزوگام در ملارد را به تابستان موکول کنید تا رویه پشت‌بام از رطوبت و آب نظیف باشد.

ایزوگام در ملارد

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت یکی از انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل‌دهنده است. ایزوگام عادی یکی از انواع ایزوگام بر اساس تقسیم بندی شکل ظاهری است.

ایزوگام در ملارد
ایزوگام در ملارد

عمر مفید ایزوگام به طور متوسط ۱۰ سال است البته عوامل محیطی بر روی عمر ایزوگام بسیار تاثیرگذار است. برای پوشش پشت بام ها بهتر است از ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت استفاده کنید.

برای ایزوگام سقف که در برابر نور مستقیم آفتاب است بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم استفاده شود.

برای عایق سرویس بهداشتی بهتر است از ایزوگام بدون روکش آلومینیوم استفاده کنید. ایزوگام به دلیل ترکیبات شیمیایی که داراست در برابر برابر نور فرابنفش، سایش و خوردگی مقاوم هستند.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت خیلی نرم‌تر از ایزوگام قیر خالص است.

بهترین نوع ایزوگام از نظر مواد تشکیل دهنده ایزوگام با ۱۰۰٪ پلی استر است.

عایق پشت بام دارای دو لایه شیشه‌ای و پلی استری به صورت چسبیده روی هم است. از الزامات ضروری نصب ایزوگام بر روی سطوح می‌شود به مشعل اشاره کرد.

نشان استاندارد ایزوگام، ضمانت‌نامه کتبی و بیمه‌نامه معتبر از عواملی است که در هنگام تهیه ایزوگام در ملارد باید به آنها توجه شود.

هزینه ایزوگام در ملارد

ایزوگام در پشت‌بام‌ها، نمای ساختمان، ایرانیت، پی ساختمان، کانال‌های آبیاری، سرویس‌های بهداشتی، سردخانه‌ها، سدها و... استفاده می‌شود.

برای عایق پی ساختمان استفاده از ایزوگام بدون روکش آلومینیوم انتخاب بهتری است. ایزوگام استاندارد نباید در دمای ۱۰ تا ۶۰ درجه نرم، چسبناک و لزج باشد. - بهترین ایزوگام در ملارد.

برای نصب بهتر ایزوگام در ملارد ضروری‌ست که پشت بام تمیز، خشک و عاری از هرگونه خاک و خیسی باشد.

اگر می‌خواهید علاوه بر پوشش نمای ساختمان ظاهری زیبا به آن ببخشید می‌توانید از ایزوگام با طرح‌های آجری، شش ضلعی آبی و طوسی و به رنگ سبز یا پارکت و سنگ استفاده کنید.

هنگام نصب ایزوگام اگر شیره پلی استر به درستی جذب شود ایزوگام به صورت کامل یک دست و زیبا به نظر می‌رسد. ایزوگام قیر خالص ۶۰-۷۰ کیفیت بهتری به نسبت ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت دارد.

ایزوگام جامد با یک مشعل گرم و نرم می‌شود و به سطح سقف می‌چسبد و همین باعث خلق یک عایق مناسب در برابر آب و خیسی می‌شود.

درخواست ایزوگام در ملارد

رول‌های ایزوگام تنها به کمک گرمای مشعل به حالت نرم و لزج درمی‌آیند.

ایزوگام یک بافت جامد و سفت دارد که به کمک مشعل گرم و لطیف می‌شود تا به راحتی به رویه سقف بچسبد. ایزوگام مازوت نرم‌تر از قیر خالص است و حساسیت کمتری به تغییر دما دارد.

برای داشتن پوشش عایق مناسب حتما در لحظه تهیه ایزوگام در ملارد به نشان استاندارد آن دقت نمایید.
ایزوگام در ملارد
ایزوگام در ملارد

عرض ایزوگام معمولی به طور متوسط یک متر و طول آن ۱۰ متر است.

ایزوگام دو لایه استحکام و ایستادگی بیشتری به نسبت ایزوگام تک لایه دارد.

در صورت مراقبت صحیح و حفظ درست از ایزوگام این پوشش عایقی تا ۱۰ سال عمر می‌کند.

برای آنکه ایزوگام در ملارد به خوبی به سقف بچسبد لازم است نصب ایزوگام را در فصل گرما انجام دهید.

ایزوگام هم تک لایه دارد هم دو لایه و هر رول ایزوگام ۱۰ متر است.

ایزوگام بر مبنای ماده تشکیل‌دهنده به دو دسته تقسیم می‌شود: ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص ۶۰-۷۰ و ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت. - تعرفه ایزوگام در ملارد.

ایزوگام در لوله‌های آب و گاز و نفت، پل‌های هوایی، باند فرودگاه و... استفاده می‌شود.

در هنگام خرید ایزوگام توجه فرمایید که ایزوگام در دو نوع تک لایه و دو لایه عرضه می‌شود.

برای عایق‌بندی نمای ساختمان بهت است از ایزوگام طرح دار استفاده کنید. (تعرفه ایزوگام در ملارد)

پرسش‌های متداول درباره ایزوگام در ملارد

به طور کلی انواع ایزوگام در ملارد به دو دسته ایزوگام عادی و برش خورده تقسیم می‌شود.
هزینه انجام ایزوگام در ملارد وابسته به متراژ و کیفیت ایزوگام استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. بازدید انجام ایزوگام در ملارد رایگان است.
بهتر از ایزوگام در ملارد در فصول گرم سال انجام شود تا ایزوگام به خوبی به کف موضع بچسبد.