ایزوگام در کرمان | کد تخفیف برای شما + ۶ موضوع جالب که قبل از تصمیم باید بدانید چیست؟

بهترین ایزوگام در کرمان و هزینه ایزوگام در کرمان | تعرفه‌های سال ۱۴۰۳ + بهترین‌ها + کد تخفیف برای شما

بهترین زمان برای نصب ایزوگام در کرمان تابستان و فصل گرماست چون رطوبت و بارندگی خیلی کم است و راحت‌تر ایزوگام‌ها به سقف می‌چسبند. سقف منازل در معرض رطوبت، بخار و گرمای بسیاریست که این امر باعث آسیب به سقف می‌شود. برای محافظت از سقف ایزوگام امن‌ترین انتخاب است.

ایزوگام مازوت بیشتر در پوشش پشت‌بام، باتری اتومبیل و اندودکاری استفاده می‌شود.

ایزوگام در دمای بالای ۶۰ درجه دارای حالت لطیف و چسبناک است. ایزوگام در مناطقی که بارندگی در آن زیاد رخ می‌دهد مرسوم‌تر است.

برای نصب بهتر ایزوگام در کرمان ضروری‌ست که پشت بام تمیز، خشک و عاری از هرگونه خاک و نم‌ناکی باشد.

از مواد تشکیل دهنده ایزوگام می‌شود به قیر، آهک، ماسه و پلیمرها اشاره کرد.

در هنگام تهیه ایزوگام در کرمان باید استاندارد ایزوگام، ضمانت‌نامه کتبی و بیمه‌نامه معتبر را از فروشنده اخذ نمایید.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت عمر کمتری به نسبت ایزوگام قیر خالص دارد.

ایزوگام تک لایه ظریف‌ تر و منعطف‌ تر از ایزوگام دو لایه است. عایق پشت بام دارای دو لایه شیشه‌ای و پلی استری به صورت چسبیده روی هم است.

برای داشتن پوشش عایق مناسب حتما در هنگام تهیه ایزوگام در کرمان به نشان استاندارد آن دقت نمایید.

ایزوگام برش‌خورده برای عایق کردن سقف‌های شیروانی استفاده می‌شود و ظاهری قشنگ دارد. قیر گونی و آسفالت جایگزین‌های قدیمی ایزوگام بوده‌اند که در دنیای امروز دیگر جایگاهی ندارند.

بهترین ایزوگام در کرمان

برای نصب ایزوگام بر روی سقف به تجهیزات همچون مشعل احتیاج است.

ایزوگام روی لبه‌های پشت‌بام هم پیش‌روی می‌کند تا یک عایق خیلی خوب در برابر آب بسازد.

بهترین زمان برای نصب ایزوگام در کرمان تابستان و فصل گرماست چون رطوبت و بارندگی خیلی کم است و راحت‌تر ایزوگام‌ها به سقف می‌چسبند. سقف منازل در معرض رطوبت، بخار و گرمای بسیاریست که این امر باعث آسیب به سقف می‌شود. برای محافظت از سقف ایزوگام امن‌ترین انتخاب است.

ایزوگام بدون روکش آلومینیم برای عایق سرویس‌های بهداشتی، پی و... استفاده می‌شود.

هزینه ایزوگام در کرمان | برای عایق پی ساختمان استفاده از ایزوگام بدون روکش آلومینیوم انتخاب بهتری است. ایزوگام با روکش سنگریزه و ایزوگام طرح‌دار از نوع‌ها ایزوگام بر اساس پوشش رویی است.

ایزوگام دارای حالت جامد با یک مشعل گرم و نرم می‌شود و به رویه سقف می‌چسبد و همین باعث ایجاد یک عایق متناسب در برابر آب و رطوبت می‌شود. در صورتی که می‌خواهید مکان‌هایی که تردد ماشین و انسان در آن زیاد است را ایزوگام کنید ایزوگام با روکش سنگریزه خوب ترین انتخاب است.

ایزوگام در کرمان
ایزوگام در کرمان

هزینه ایزوگام در کرمان

ایزوگام‌ها حالت رولی و جامد و سفت دارند که به کمک مشعل نرم و چسبناک می‌شود. بافت ایزوگام لزج و چسبناک به شکل جامد است و از هیدروکربن ساخته شده است. (ایزوگام در کرمان)

برای داشتن سقف و نمایی زیبا بهتر است از ایزوگام برش خورده استفاده کنید. (ایزوگام در کرمان)

ایزوگام از قیر، آهک، ماسه و پلیمر ساخته می‌شود که حالتی سفت و سخت دارد. در صورتی که ایزوگام با عمر طولانی‌تر مد نظرتان است بهتر است ایزوگام قیر خالص را انتخاب کنید.

ایزوگام طرح‌دار برای نمای ساختمان و زیبایی نما استفاده می‌شود. ایزوگام ‌طرح‌دار در طرح‌های آجری، چمنی، شش ضلعی آبی و طوسی و به رنگ سبز و همچنین پارکت و سنگ به فروش می‌رسد. (هزینه ایزوگام در کرمان)

جذب شیره پلی‌استر در ایزوگام باید یکنواخت باشد و حالتی برش خورده یا چروک افتاده نداشته باشد. ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت یکی از نوع‌ها ایزوگام بر اساس مواد تشکیل‌دهنده است.

در صورت مراقبت درست و حفظ درست از ایزوگام این پوشش عایقی تا ۱۰ سال عمر می‌کند. (بهترین ایزوگام در کرمان)

در لحظه نصب ایزوگام توجه فرمایید که ظاهر صاف و بدون چروک بسیار اهمیت دارد

اگر می‌خواهید افزون بر پوشش نمای ساختمان ظاهری شکیل به آن ببخشید می‌توانید از ایزوگام با طرح‌های آجری، شش ضلعی آبی و طوسی و سبز یا پارکت و سنگ استفاده کنید.

از الزامات نصب ایزوگام در کرمان عاری بودن محل از هرگونه خاک و رطوبت است.

تعرفه ایزوگام در کرمان

عرض ایزوگام عادی به طور متوسط یک متر و طول آن ۱۰ متر است. یک پوشش عایق در خور و مطلوب از ایزوگام باید دارای ۱۰۰٪ پلی استر باشد.

ایزوگام مازوت نرم‌تر از قیر خالص است و حساسیت کمتری به تغییر دما دارد.

هنگام نصب ایزوگام اگر شیره پلی استر به درستی جذب شود ایزوگام به صورت کامل یک دست و شکیل به نظر می‌رسد. ایزوگام به خاطر رنگ سیاهی که دارد به پوشش آسفالت نیز مشهور است. ایزوگام یک پوشش محافظتی پشت بام در برابر خیسی، بخار و گرماست.

ایزوگام ها را تنها در بسته‌ بندی کاغذی و یا پلاستیکی تهیه نمایید. سطح ایزوگام باید کاملا پوششی صاف و یکدست داشته باشد تا ظاهری بی‌نقص و مقاوم از خود به جای بگذارد.

عمر مفید ایزوگام به طور متوسط ۱۰ سال است البته عوامل محیطی بر روی عمر ایزوگام بسیار تاثیرگذار است. ایزوگام در حالت رول در دمای ۱۰ تا ۶۰ درجه نباید چسبندگی داشته باشید.

ایزوگام در کرمان
ایزوگام در کرمان

در صورتی که وزن ایزوگام بیشتر از ۴۰ کیلوگرم باشد آن ایزوگام از نظر فنی دارای مشکل است. - درخواست ایزوگام در کرمان.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت کیفیت پایین‌تری به نسبت ایزوگام قیر خالص دارد.

رنگ مشکی ایزوگام آن را مانند آسفالت نشان می‌دهد به همین دلیل گاهی به آن پوشش آسفالت نیز گفته می‌شود.

ایزوگام در کرمان | مشعل‌ها ایزوگام را از حالت دارای حالت جامد و محکم به حالن لطیف و دارای حالت چسبنده مانند آدامس تبدیل می‌کنند.

به ترکیب هیدروکربن که جامد و بسیار دارای حالت چسبنده است ایزوگام گفته می‌شود. - هزینه ایزوگام در کرمان.

ایزوگام قیر خالص ۶۰-۷۰ کیفیت بهتری به نسبت ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت دارد.

مشعل از تجهیزات ضروری نصب ایزوگام بر روی سقف و مکان‌های دیگر است. ایزوگام به دلیل ترکیبات شیمیایی که داراست در برابر برابر نور فرابنفش، سایش و خوردگی مقاوم هستند.

برای جلوگیری از هدر رفت آب و خراب شدن استخر بهتر است کف استخر را ایزوگام کنید. برای آنکه ایزوگام در کرمان به خوبی به سقف بچسبد لازم است نصب ایزوگام را در فصل گرما انجام دهید. دارا بودن عایق آب برای لبه‌های پشت‌بام بسیار اهمیت دارد در نتیجه هنگام ایزوگام توجه ویژه‌ای به این نواحی داشته باشید. ایزوگام با روکش آلومینیم برای سطوحی که تحت پوشش مسقیم نور خورشید است به کار می‌رود.

یکی از انواع ایزوگام، ایزوگام عادی است که یک متر عرض و ۱۰ متر طول دارد.

پرسش‌های متداول درباره ایزوگام در کرمان

به طور کلی انواع ایزوگام در کرمان به دو دسته ایزوگام عادی و برش خورده تقسیم می‌شود.
بهتر از ایزوگام در کرمان در فصول گرم سال انجام شود تا ایزوگام به خوبی به کف موضع بچسبد.
هزینه انجام ایزوگام در کرمان وابسته به متراژ و کیفیت ایزوگام استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. بازدید انجام ایزوگام در کرمان رایگان است.